Raleigh și-a optimizat pentru sezonul 2018, bicicleta Raleigh Mustang, modelul destinat turelor de aventură. Cadrul a pierdut top tube-ul curbat de anul trecut și în schimb a primit unul drept la care a adăugat țevile seat stay, undeva mai jos pe seat tube.

foto bikeradar.com

Noul Mustang păstrează ADN-ul unei biciclete de aventură, mulțumită ampatamentului lung și unghiului relaxat pentru furcă. Se obține astfel o stabilitate mai bună în comparație cu o bicicletă de concurs, la care se adaugă mai mult confort.

Raleigh ne reamintește că Mustang este ideală și pentru navetă, dar și pentru aventuri, pe și pe lângă asfalt. Faptul că bicicleta dispune de montanți pentru aripi și portbagaj, dar că permite și instalarea mai multor tipuri de anvelope, ne confirmă că bicicleta este cu adevărat bună la toate.

Noul Mustang dispune de cadrul din aluminiu 6061, double butted, cu spațiu pentru anvelope late. Toate cele trei modele din gama Mustang sunt echipate cu anvelope Clement X’Plor MSO de 36 mm lățime, iar specificații precum thru-axle pentru prinderea roților și flat mount pentru prinderea frânelor, sunt de asemenea standard în gamă.

Gama pornește cu modelul Mustang Sport, cu prețul de 3.950 lei, ce dispune de o echipare Shimano Claris cu transmisie FSA Adventure, pentru a oferi viteze mai „ușoare”, ideale pentru aventurile offroad.

Mustang Elite, cu prețul de 4.850 lei, îmbunătățește echipare și ajunge la gama Sram Apex 1, o singură foaie pentru transmisie și 11 pinioane cu gamă largă de viteze. Frânele sunt mecanice pe disc și vin de la TRP.

Vârful de gamă este Mustang Comp care folosește aceeași transmisie Sram Apex 1, dar îmbunătățește frânele de la disc mecanic la disc hidraulic.