Pentru 2018, Raleigh a îmbunătățit gama de biciclete Mustang gândite să exceleze la turele de aventură. Raleigh Mustang este practic o hibridă cu ghidon de cursieră gândită să facă puțin din toate. Mustang este starul gamei de “Aventură”, făcută să funcționeze bine în lumea adevărată.

Toate modelele din gama Mustang dispun de cadru din aluminiu la care s-a adăugat furca din carbon. Geometria este standard pentru toate modelele, diferența făcând-o echiparea.

Cadrele Mustang variază în mărime de la XS la XL dispunând de un unghi al furcii de 71 grade, cu un unghi al tijei de șa de 74,5 grade. Acest unghi este din ce în ce mai „dulce” pe măsură ce mărimea cadrului crește. Pentru un cadru de mărime M, țeava seat tube are o lungime de 530 mm, cu un top tube de 560 mm. Mărimea pentru țeava head tube este specifică unei biciclete de mărime medie, având 155 mm. Toate bicicletele din gama Mustang au țevile chainstay lungi de 440 mm, pe partea lor lungă.

Mustang este echiptă cu groupsetul Shimano Claris, angrenaj FSA și foi cu 46 și 30T. Pe spate avem o casetă Sunrace cu 8 pinioane 11-32t și manete de frână Promax. Roțile XLC dispun de anvelope Clement X'Plor MSO 700c x 36mm. Jantele sunt tubeless ready.

Ghidarea cablurilor este amplasată la interiorul cadrului, acest aspect oferind bicicletei un aspect mult mai elegant, îngrijit și curat, dar si protecție împotriva intemperiilor. Cadrul dispune inclusiv de montanți pentru aripi sau portbagaj, la care se adaugă două locuri pentru instalarea bidoanelor de apă. Toate aceste specificații fac din Raleigh Mustang Sport o adevărată bicicletă pentru navetă și gravel.

Articolul a fost publicat in original pe Off.road.cc.